4 December 2012

December

U nedavno pročitanoj knjizi naišla sam na divan citat, kojeg sam sačuvala:

"Ali prosinački vjetar i dalje zaudara na smrt, i nikakav tamjan ne može zasladiti njegovu mračnu zavodljivost. Prosinac je oduvijek bio vrijeme tmine; duhova svetih i nesvetih; vatri zapaljenih za obranu umiranja svjetla. Bogovi tog razdoblja strogi su i hadni; Perzefona je zarobljena u podzemlju i proljeće je beskrajno dalek san."

Ja sam prosinačko dijete. Iako je možda najmračniji mjesec u godini, volim prosinac jer je ujedno i najčarobniji, ostavlja mjesta za nadu, vjeru i čaroliju...(and god knows I need it more than ever..)




3 comments:

  1. Ja obožavam prosinac :) Rođena sam zadnji dan studenog i to je "moje" vrijeme :D Do 1.1. onda čekam proljeće >_> hehe

    ReplyDelete
  2. <3 iz koje je to knjige? zavodljive su mi riječi!

    ReplyDelete